2014. május 2., péntek

Tanár úr kérem


      Hangoskönyv formájában, Rudolf Péter tolmácsolásában tettem végre magamévá Karinthy örökbecsű klasszikusát, a Tanát úr kérem-et. Kicsit szégyellem is, hogy csak most, ilyen idős fejjel ismerkedtem meg ezzel a remek könyvvel. Persze már korábbról is ismertem egy-két gyakran idézett fejezetet, melyek az iskolai ünnepségek gyakori szereplői (Pl. Lógok a szeren), de emellett rengeteg új történetet, vicces szösszenetet tartogatott számomra a kötet. Rudolf Péter pedig egyszerűen fantasztikus. Sokszor el is nevettem magam a könyv hallgatása közben - remélem nem néztek (annyira) bolondnak a járókelők. :-D
     Nagy élmény volt nekem megismerkedni ezzel a kötettel. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szeretne egy jót mosolyogni és nosztalgiázni a középiskolai évekről...
      10/10-es a kötet.

A könyv ismertetője a Molyon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése