2014. január 1., szerda

Kevésbé sikeres könyvbeszerzés...

   Ahogy terveztem, 30-án gyorsan beugrottam még az egyik Alexandra könyvesboltba, hogy megszerezzem a kiszemelt könyvek egyikét (vagy akár mindet:-). Sajnos azonban csalódnom kellett... A három jelölt közül egyik sem volt meg a boltban. Így, viszonylag hosszú őrlődés után úgy döntöttem, hogy mivel a három jelölt közül leginkább a skandináv krimi keltette fel a figyelmemet, ezért egy ehhez hasonló könyvet választok. Így döntöttem végül úgy, hogy 500 Ft-os ajándékutalványomat a Millenium trilógia első kötetére szánom. Remélem nem bánom meg. Amúgy már régóta szemeztem ezzel a könyvvel, a filmet is láttam, de eddig nem mertem rászánni magam. Hát most mégis megvettem. A neten egyébként pozitív kritikákat olvastam róla (például zakkant blogjában). Bár azt többek is megemlítették, hogy az első kb. száz oldal nyögvenyelős, de utána beindul a regény. Remélem hamar túllendülök majd ezen a száz oldalon.:-)


        Illetve még a könyvvásárlás mellett van most egy újonnan kölcsönkapott könyvem is. Barátnőmtől kaptam kölcsön Steven Saylor Venus kezében című könyvét. Ez egy viszonylag rövidebb hangvételű történelmi krimi, egy sorozat egyik kötete. 


          Még nem döntöttem el, melyik könyvbe kezdjek bele előbb. Sajnos A parfümöt még nem kaptam meg barátnőimtől. Karácsony óta nem sikerült megszervezni egy ajándékozós partit.:-( Pedig most talán ahhoz lenne kedvem a leginkább. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése