2013. december 26., csütörtök

That company called IF könyvjelzők

      Igaz, hogy a karácsonyi ajándékozáson már túl vagyunk nagyjából, de ha valaki esetleg még nem esett át a dolgon, sőt esetleg még az ajándékot sem szerezte be egy olyan könyvimádó ismerősének, mint amilyen én is vagyok, melegen ajánlom a That company called IF igen ötletes könyvjelzőit.

     
      Az állatkás könyvjelzőik például hihetetlenül édesek. Nekem is van egy Henry Hound-om (néhány éve kaptam ajándékba barátnőimtől), aki - ahogy a csomagolásán is szerepelt- gyakran elszunyókál olvasás közben.:-) De nagyon egyéniek és egyben praktikusak is a mágneses könyvjelzők. Ilyet egyébként egyik barátnőméknél láttam, akik egy Angliában élő ismerősüktől kapták ajándékba. 


    De a kreatív kis IF-es könyvjelzőket itthon is be lehet szerezni, régebben legalábbis be lehetett az Alexandra könyvesboltjaiban. 
      Végül egy kép az én Henry-mről használat közben.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése